[BSD] Tavoli upgrade 4.7 -> 4.8

Nagy László Zsolt nagylzs at freemail.hu
2004. Okt. 28., Cs, 20:16:09 CEST

  Sziasztok!

Kerestem sokat a Google-en, de nem találtam részletes leírást. A
handbookban csak annyit találtam, hogy a forráskódot cvs-sel kellene
letöltenem. Itt biztosan a /usr/src-re gondoltak, de igazából nem értem
mit kellene csinálni.
Szeretnék valami olyan leírást, amiben részletesen, lépésről lépésre le
van írva hogy hogyan csináljam az upgrade-et.
Sajnos a gép távol van. Itthon le tudm tesztelni az upgrade-et, lokális
hálón. De amikor 'élesben' csinálom,
akkor nem lesz lehetőségem használni ssh-n kívül semmit.

Tudtok valami jó leírást? Olyat, ami nem FreeBSD gurunak íródott. :-)

  Laci 2.0