[BSD] msdosfs

giotto giotto at freemail.hu
2004. Okt. 25., H, 10:28:43 CEST

hi!

> man mount_msdos, -m es -M opciok
> alapbol minden file azt a mode-ot kapja amilyen azon a konyvtaron van
> ahova mountolsz

ezt en is megtalatlam, de vmiert nem akar mukodni :)

http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/faq/disks.html#USER-FLOPPYMOUNT
> All users can now mount the floppy /dev/fd0 onto a directory that they > own:

na ezt nem lattam, vettem eszre nalam, csak a csoportje volt a mappa :)

> man plip
> nyilvan benne van a kernel configodban az a sor, hogy
>
> device plip
>
> A GENERIC kernelben pl benne van. Ha zavar, vedd ki.

de en nem nyultam hozza, es egyszer csak megjelent :)

> Ugye ha most ideirom, hogy RTFM, nem sertodsz meg? :)

nem, altalaban el szoktam olvasi oket mielott kerdezek :)

--
 giotto