[BSD] OpenOffice.org 1.1 magyar helyesiras ellenorzessel?

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Okt. 25., H, 08:43:24 CEST

Zahemszky Gábor wrote:

> Nézd meg a Makefile-t, van benne egy _explicit_ gcc32-re hivatkozás, és
> mintha olvastam volna, hogy az újjal valami baja van. De ha úgy
> gondolod, szedd ki azt a hivatkozást, és próbáld meg lefordítani a
> rendszerben levővel.

A japan srac aki a port maintainer ugy tunik nagyon ovatos "ezzel tutira
ment ugyhogy akkor irjuk ezt elo" modszert kovet. Engem is idegesitett
es kivettem a hivatkozast, az alaprendszeres gcc33-assal anno lefordult,
de a gcc34-el mar nem (ami nem meglepo, mert az utobbi jelentosen
szigorit megint a nem szabalyos szintaxis stb eseten kovetendo
eljarason) Hogy a dolog vidamabb legyen, az alaprendszerben sosem
release verzioju gcc van, hanem altalaban egy tobbe-kevesbe peccselt
snapshot, a portsban ugyanaz a verzio egy masik idoallapotban van meg es
kevesbe peccselt, es vegul le lehet tolteni a hivatalos gcc forrasokat
is es direktben leforditani, de az megint egy harmadik allapot lesz. :-)

Egyszoval en se tudok mast mondani, mint, hogy proba cseresznye.

Nekem sajnos a legutobbi alkalommal nem ment vegig a forditas, mert
instabilitas miatt rendszerint egy kb fel ora utan a rendszer spontan
rebootolt.