[BSD] burncd blank CD-RW gond

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Okt. 22., P, 11:57:40 CEST

giotto wrote:
> hi all!
>
> miert van az, hogy a `$burncd -f /dev/acd0 blank` parancsra a cdrw torlese nem akar befelyezodni?
> marmint kiirja, hogy blanking cd, please wait...
> egy ideig dolgozik is a cdiro, majd leall es semmi.
> miert nem lep ki?
> egyebkent TEAC-W540E cdirom van...

Bar nem irod milyen verzioju FreeBSD-t hasznalsz de asszem ez ismert
hiba es talan mar attol "elmulik", hogy valami mas programmal
megprobalsz hozzaferni ugyanahhoz az irohoz, pl ls vagy ilyesmi. Azt
tudom, hogy a torles ilyenkor megtortent, csak nem lep ki magatol.
Mintha valami javitason is dolgoztak volna ez ugyben...