[BSD] chmod kerdes

Nagy László Zsolt nagylzs at freemail.hu
2004. Okt. 21., Cs, 13:18:51 CEST

Hat nem tudom, a manualban azt irja hogy 'append only'. Nezd meg a "man
sticky"-nel:

STICKY DIRECTORIES
     A directory whose `sticky bit' is set becomes an append-only directory,
     or, more accurately, a directory in which the deletion of files is
     restricted.

Ezert hasznaltam ezt a kifejezest.

>ize... nem. A sticky az 1000.
>
>Az mc nyilvan kiirja a stat()  altal visszaadott struct stat st_mode
>mezojet, amiben nem csak a jogosultsagok, hanem a file tipusa is benne
>vannak.
>
>Jelen esetben 40000 azt jelenti, hogy az illeto egy konyvtar. Tovabbi
>ertekeket lasd stat(2) es <sys/stat.h>

Kiraly, akkor mar csak azt mondjatok meg, hogy a PHP-nek mi a baja.
Az Apache 2 www:www alatt fut. A php.ini-ben ez volt:

upload_tmp_dir = /tmp

Ilyenkor csak minden masodik feltoltes sikerult. (multipart/form-data,
egyszeruen nem csinalta meg az allomanyt a /tmp-ben es nem is lehetett
kiolvasni hogy hol van)
Most atirtam erre:

upload_tmp_dir = /var/www/tmp

es itt mindig jol mukodik. Empirikus megoldas, de szeretnem tudni hogy
mi az oka ennek.

  Laci 2.0

--------- következő rész ---------