[BSD] Hardware raid kompatibilitás

Attila Bardi battila at battila.hu
2004. Okt. 21., Cs, 00:30:57 CEST

Hello,

majd az okosak megmondjak, de fontos helyeken a szokas a 3 eves garancia
es a gepek csereje a garancia lejarta elott kicsivel.

Ahol ez nem jarhato, ott a ket fontos szo marad ervenyben: a backup esa
mentes:)))

Compaq smararay-jel probalkoztam, es ugy remlik, hogy ha a verziok kozotti
kulonbseg nem volt tul nagy, akkor mukodott a masik kartyan. A necces
resze, hogy a kartyan is tarol infot, meg a diszken is, ha  kartya ugrik,
akkor a diszkrol kell viszaolvastatni.

IBM serveraid-del meg nem volt problemam. Ossze lett rakva es megy.
Az egyik vagy 6 eve, a masik meg cirka 1.

Udv,
battila

On Thu, 21 Oct 2004, Tóth Lilla wrote:

> Sziasztok,
> rábeszéltem a főnököm, hogy ruházzunk be új scsi wdkre és
> raid kártyára. Megkérdezte, ha a kártya romlik el, ki
> tudjuk-e cserélni más fajtára, ha az már mondjuk nem lenne
> kapható. (mármint hogy a wd-k jók maradnak persze, úgy értem)
> Nem tudtam válaszolni. Az sw raidek amiket csináltam
> kompatibilisek voltak, de mi a helyzet a hw-esekkel? Nincs
> valami trükk?

--[battila]--[Trespassers will be shot. Survivors will be SHOT AGAIN!]--
  Attila Bardi                       | Email: battila at battila.hu