[BSD] OpenOffice.org 1.1 magyar helyesiras ellenorzessel?

Teubel György tgyurci at freemail.hu
2004. Okt. 20., Sze, 21:59:55 CEST

> Koszi szepen, ez mukodik. Akkor lenne meg egy bonusz kerdes. Jelenleg
> desktop FreeBSD-m igazan nincs, hanem minden egy vmWare-ben fut, amin az
> X-et VNC-n keresztul erem el magyar XP-rol.. Ha hosszu o" es u" betuket
> hasznalok, akkor kalappal irja, is igy persze helyesirasi hiba, amit az
> OOo javit is. Linux alol nezve normalisak az ekezetek. Mit kene maskepp
> beallitanom (azon kivul, hogy ne XP-t hasznaljak :). Bye,

Lehet, hogy hulye kerdes, de a locale jol van beallitva? Nekem ilyen
.login_conf-fal jol megy:
me:\
        :charset=ISO8859-2:\
        :lang=hu:\
        :setenv=LC_ALL=hu_HU.ISO8859-2:

Ha jol ven beallitva, akkor vmware konzolon keresztul is kalapos
o es u betuket ir ki?
Sajnos vnc-vel nem igazan volt dolgom, ugyhogy en is csak tippelni tudok.