[BSD] particionálás para

Attila Nagy bra at fsn.hu
2004. Okt. 19., K, 11:38:52 CEST

Oxygen wrote:
> tud valaki arra bármiféle megoldást, hogy hogyan tudnék 1 diszken
> 7 particionál többet létrehozni? (swap-al együtt 7 a max)..
> keresgéltem, de sehol nem leltem bármiféle megoldást és
> jólenne külön tenni az src-t, obj-t, ports-ot, stb....
A FreeBSD csak a DOS primary partíciókat (slice-ok BSD terminológiában)
ismeri, amelyekben elhelyezhetsz BSD labeleket. Mindegyik label nyolc
partíciót tartalmazhat, amelyekből a "c" tradicionálisan a teljes
diszket (itt DOS partíciót) jelenti.

Használj több slice-ot és csinálj azokon partíciókat. De ha ez sem elég,
feletsd el a DOS-os örökséget, és használd Intelék legújabb
fejlesztését, a GPT-t.

http://www.freebsd.org/cgi/man.cgi?query=gpt&apropos=0&sektion=0&manpath=FreeBSD+6.0-current&format=html

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu