[BSD] cvsup hazavagta a ports collection-t

Miklos Quartus freebsdll at libren.hu
2004. Okt. 19., K, 10:58:33 CEST

Sziasztok,

Egy kis gond van, kerem a segitsegeteket. Miutan a minap cvsup-ot
futtattam, a teljes ports fa tonkrement. Miutan kiadtam a

% cvsup ports-supfile

parancsot, elkezdett rengeteget torolni es sokminden eltunt a /usr/ports
konyvtarbol, ideertve az INDEX fajlt is. Lett viszont INDEX-5.tmp meg
INDEX.db , az installalt port-ok programjai maradtak csak fent.
A ports supfile-ban az alabbi sorok vannak:

(...)
*default release=cvs tag=RELENG_5
ports-all

A host a cvsup.hu.freebsd.org volt. Ez a gond:

% /usr/ports/portsdb -Uu
Updating the ports index ... make: don't know how to make index. Stop
failed to generate INDEX!
portsdb: index generation error

Kulonben tokmindegy, hogy portsdb, portupgrade -aFrR vagy mit csinalok
mindegyikre ugyanez a hibauzenet. Ujabb cvsup sem javit a helyzeten.
Kerdesem: miert torolte le a ports-ok nagy reszet a cvsup es helyre
lehet-e ezt hozni ujrainstallalas nelkul?

Az archivumot probaltam, nem sok sikerrel. Koszonok minden segitseget,
RTFM-et!

Rendszer: IBM R40e laptop, FreeBSD-5.3-BETA6

Miki
--
:: qmi, *NIX SysAdm ::
:: Libren Informatika - [www.libren.hu] ::