[BSD] mplayer + EkezetesFelirat

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Okt. 19., K, 08:34:41 CEST

Hali!

Zahemszky Gábor wrote:
> [...]

Valoszinuleg mert az... :-) egyebkent a port tud hasznalni truetype
tamogatast is, ha fent van a rendszereden. Sot, ujabban ez a default...

Hat en hasznalok mplayert, de filmeket, plane olyanokat amikhez kulon
vannak .sub fajlok nem szoktam nezni... ami nem csoda egy olyan LCD-vel
ami az en laptopomon van... :-) (az eger csikot huz maga utan ahogy
vonszolod)

> Nézd, én eddig nem szóltam semmit, mert minek. Ilyen problémám összesen
> _egy_ darab filmmel van, aminek a feliratfájlját ha megnézem, látszik,
> hogy sima 88592, de kriksz-krakszokat látok az mplayer-rel. Eddig minden
> mással jó volt. De mivel nem tudok rá ötletet se, hát nem szóltam.

Biztos, hogy az mplayer nalad sem a truetype-ot hasznalja? Es biztos,
hogy azok a feliratok tenyleg 8859-2-esek es nem mondjuk windows-1251
kodlaposak? Ne feledjuk, hogy a legtobb rip windowson keszul, windowsra...