[BSD] load balancing

Nagy, Zoltan A. nyozo at mcse.hu
2004. Okt. 15., P, 11:32:27 CEST

> <...>
>
> Nem hiszem, hogy az "elofizetesi dij" kifejezes ertelmezese barmi mast
> jelenthetne... azt elore kell fizetni. A forgalmi dijat utolag, de
> olyan itt nincs. Semmi marketing, a jogszabaly is igy definial, meg a
> mindennapi eletben is elfogadott ez a szohasznalat. Egyebkent is, nyar
> vegeig ingyen neteztel, szeptember 3. mar osszel van :-)

Stimm, csak sztem mezei aggyal nem erre gondolsz. Pláne, hogy
az ember hajlamos a telefonszámlára, egyébre gondolni, mert a
valós életben majdnem mindent használatért számláznak, utólag.
És hát ugye a netet is használod valahol, tehát az általános példa
ilyen irányban "kondícionálja" az embereket..... ;-) Ezekben (pl.
előfizus telefon, a kártyás nyilván tisztán előre fizetés) szintén
előfizetési díj is van, és persze használati is. Ott se kétfelé megy
időben, hanem vindig visszamenőleges...

Sokaknak zavaros, hogy azért fizetsz hogy *lehetőséged legyen*
használni valamit, vagy azért, *mert használtad*. Nem a jogszerűségét
vitattam, hanem éppen azért utaltam "markecos" kategóriába,
mert jól hangzik, de mégis félrevezető kicsit. A szept 3. ősszel
van ez stimmel. ;-)

Nyözö