[BSD] load balancing

Marton Fabo morton at eik.bme.hu
2004. Okt. 14., Cs, 14:05:52 CEST

[bocs a lehetetlen datumert, ez nem az en gepem, es nem tudom rajta
beallitani...]

Attila Nagy wrote:

> Nem tudom miért, de ezt a felfogást defektesnek érzem. Szerintem az élet
> bármelyik más területén nem állná meg a helyét ez az okoskodás, amit
> kitaláltak a tisztelt anti-kalózok a saját seggük védelmére.

Hat, itt a kerdes egyreszt az, hogy magancelra jog szerint ingyen
masolhato-e a megvasarolt media, vagy nem. Ha igen, akkor tenyleg semmi
alapja a dolognak. Ha pedig a jog szerint a magancelu masolasert is
fizetni kell, es ezt ilyen modon szedik be, akkor valahol elfogadhato.

Egyebkent azt hiszem, az elet mas teruleten is igen alapvetoen
megjelenik ez a felfogas. Hogy mast ne mondjak, csak az adozas evezredes
hagyomanyat: csak attol fugg, hogy mennyit adozol, hogy mennyit keresel,
es nem attol, hogy mondjuk mennyit jarsz a gyepen, amit ebbol ultetnek,
es mennyit koptatod.

mortee