[OT] vegtelenitett thread Volt: Re: [BSD] load balancing

Marton Kenyeres mkenyeres at konvergencia.hu
2004. Okt. 14., Cs, 13:50:30 CEST

On Wednesday 13 October 2004 16:37, Adam Szilveszter wrote:

> Az offnak mar mindegy, ma mar volt par level az ugyben :-) Egyebkent
> pedig: miert is nagy baj?
>
> Sz.

Sziasztok,

annak ellenere, hogy nagy erdeklodessel olvastam a hozzaszolasokat ISP,
telco, szerzoijog, szemelyes szabadsag, automarkak es egyeb temakban,
nem tudom szo nelkul hagyni, hogy ez kb. a 140. level ebben a
threadben, es ebbol legalabb 130 offtopic volt.

Nagyon orvendetes, hogy igy felelenkult a lista forgalma, de nem lehetne
ezt egy webes forumra vagy egy uj (bsd-chat ?) listara terelni?

Persze ha azt mondjatok, hogy ha ez a thread lecseng, akkor visszater
majd a megszokott csend, akkor nyilvan felesleges.

udv,

m.