[BSD] load balancing

Marton Fabo morton at eik.bme.hu
2004. Okt. 14., Cs, 12:10:29 CEST

Adam Szilveszter wrote:

> Ami nem kevesbe helytelen, mint amikor a tema jogi oldalat nem ismero
> informatikusok a sajat fejuk szerint probaljak ertelmezni a kerdest, es
> aztan kedvukre heveskednek a velt igazsaguk vedelmeben. (ne vedd
> szemelyes tamadasnak, sajnos sok peldat tudnek hozni)

Ebben igazad van. A problema csak ott van, hogy en, meg a nalam sokkal
tudatlanabb es nagyobb pofaju egyeb tomegek csak a szajukat tepik, es
esetleg tevednek - azok ott meg donteseket es torvenyeket hoznak, es jo
esellyel tevednek.

> Biztos, hogy nem jol csal. :-)

Akkor megkernelek, hogy ha mar ezt cafolod, akkor ki is igazitsd?
Hatarozottan emlekszem, hogy tobb cikkben is olvastam, hogy a
szoftverszabadalmak (es asszem a szerzoi jogok) ervenyesseget nemregiben
25 evrol 75 evre emeltek. Mi az igazsag?

mortee

--
The two basic principles of Windows system administration:
     * For minor problems, reboot