[BSD] load balancing

Marton Fabo morton at eik.bme.hu
2004. Okt. 14., Cs, 11:53:15 CEST

Attila Nagy wrote:
> Teljesen mindegy a hálózati eszköznek valószínűleg, nem ettől fog
> leamortizálódni. Viszont koránt sem mindegy, hogy az az 1 G (bájt
> gondolom) egy hét alatt megy át rajta, vagy egy perc alatt.

Itt az a nem mindegy, hogy az kinek az adata. Amig van egy hasznaloja
egy vonalnak, addig semmi extra koltsegbe nem kerul azt 100%-ban
kihasznalni. Onnantol viszont, hogy kulonbozo felek versengenek azert a
teljes savszelessegert, az egyiknek baromira nem lesz mindegy, hogy a
masik ebbol mennyit hasznal ki, es maris ott tartunk, hogy
forgalomaranyosan fognak fizetni a hasznalatert.

mortee

--
The two basic principles of Windows system administration:
     * For minor problems, reboot