[BSD] load balancing

Marton Fabo morton at eik.bme.hu
2004. Okt. 14., Cs, 11:50:12 CEST

Attila Nagy wrote:
> Nem néztem most utána, de mennyi azoknak az aránya, akik azt írják, hogy
> korlátlan adatforgalom, vagy azt, hogy korlátlan idő, vagy csak simán,
> hogy korlátlan.
>
> Ha azt mondja korlátlan, gondolhat arra (mivel szolgáltató), hogy egy
> másik csomagjához képest -ami történetesen egy dialup, tehát időben
> korlátos, mondjuk a te pénztárcád kárára- korlátlan. Tehát időben. :)

Bocs, nekem ne gondoljon semmire. Ha azt mondja, hogy korlatlan, akkor
utana ne magyarazza, hogy "ugy ertettem, hogy igy meg ugy korlatlan
csak, amugy meg megis korlatos". Majd en is kotok egy olyan
munkaszerzodest, hogy korlatlan idot toltok a munkaval (biztos lelkesen
ala fogja irni a megrendelo, ilyen lehetoseget csak a hulye hagyna ki),
aztan a birosagon azt mondom, hogy "ja ugy ertettem, hogy minden febr.
29-en korlatlan idot". Szerinted milyen gyorsan fognak elhajtani a p***aba?

mortee

--
The two basic principles of Windows system administration:
     * For minor problems, reboot