[BSD] load balancing

Attila Nagy bra at fsn.hu
2004. Okt. 14., Cs, 11:09:04 CEST

Mohacsi Janos wrote:
> A Matavnak megy kb. 7500 Ft.
Durva. Ezen után komolyan érdekelne, hogy mennyi lenne a tízezres tétel
esetén a kedvezmény.

> A kapcsolatok ara degressziv. Azaz fajlagosan a 64KBps ara a legdragabb
> es a ahogy no a kapcsolat sebessege egyre csokken a Kbps-ra vetitett
> koltseg. Termeszetesen a technologiatol is fugg. Az arat tobb tenyezo
Persze. Egész konkrétan nekem van egy kb. 2 éves (de lehet, hogy több)
ajánlatom, amely 64 kbps-re 90 ezer forint körüli összegről szólt. Ezt
is feleztem (ma mindent felezek, csak engem le ne fel(j)ezzenek) és így
jött ki a 45 ezer 64 kbps-enként.
Ez reális ár a 180 Mbps-es tartományban? (havi díjról van szó, tehát a
kiépítés és egyéb kezdeti, egyszeri díjak nem számítanak, csak a fenntartás)

> befolyasolja: kiepitesi koltseg (hogy hozzad elhuzzak a drotot/uveget),
> a telekommunikacios szolgaltato szabad kapacitasai az adott
> viszonylatban, a rendelkezesre allas minosege es milyensege, a
> hibajavitas ideje es gyakorisaga, A szolgaltatas bevezetettsege stb.
> Kerdezz meg egy Telcost.
Nincs olyan ismerősöm, aki anélkül, hogy árajánlatot kérnék, bármi
konkrétat tudna mondani. Tudom, kérjek árajánlatot, de gyanítom nem
fogják komolyan venni Nagy Attila magánszemély árajánlat kérését egy 155
Mbps-es és egy 34 Mbps-es tartalék nemzetközi irányú kapcsolat iránt.
Bár, ha Szemlédi Andrásnak hívnának, ki tudja... :)))

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Services Network (FSN.HU)           phone @work: +361 371 3536