[BSD] load balancing

Fazekas Mihály michael at goliat.eik.bme.hu
2004. Okt. 14., Cs, 10:20:47 CEST

> De mi a nagy baj? Az, hogy korlátlannak hirdetik és feltételezik,
> hogy a mai világban már mindenkinek van annyi gazdasági érzéke,
> hogy felfogja: semmi sem korlátlan ezen a világon a hülyeséget
> leszámítva?
Azért, ha belegondolsz a bíróságokon meg egy csomó per, amiben
gykorlatilag pont a per tárgyát képező szerződés mindenféle nyelvtani
boncolgatása zajlik. Ott mindent szabad, ott minden tökéletes (mindez
megengedett), de itt (máshol) már nem?
Ha már a jog és a törvényesség védelmére létrehozott intézményben
(bíróság) így csinálják, akkor milyen alapon kéne "idekint" másképpen
tenni? (tudom, hogy ez egy kicsit ferdítés, de a lényeg attól még
szerintem érthető)

Azt meg végképp ne mondja senki, hogy egy adott hálózati eszközön (ha
nincs benne mozgó alkatrész, akkor) nem tök mind1, hogy 1G vagy 20G
adat megy keresztül! (igaz, hogy ezt az érvet még csak nagyon ritkán
hallottam, de előbb-utóbb ez is terítékre fog kerülni)

Az egész arról szól, hogy előbb-utóbb valamilyen módon még több pénzt
szedjenek ki a felhasználókból. Az egy ügy, hogy "az üzlet erről
szól", csak az nem mindegy, hogy ezt milyen módon teszik.

mailto:michael at goliat.eik.bme.hu
Phone: 463-1966