[BSD] load balancing

Attila Nagy bra at fsn.hu
2004. Okt. 14., Cs, 09:26:10 CEST

Marton Fabo wrote:
> Ja, es akkor nem is esett szo arrol, hogy ugyan mi a francert fizetek
> minden egyes megvasarolt CD es DVD utan illeteket az Artisjusnak,
> mondvan hogy avval fedezem az illegalisan masolt filmek es zenek
> jogdijait? Mindezt kifizetve minden tetves CD utan, amire a teljesen
> sajat eloallitasu adataimat, rendszeremet, munkaimat stb. backupolom?!
> (Azt mar csak zarojelben, hogy sokan latnak penzt az igy befolyt
> osszegbol, de a muveszek - akiknek az erdekeit kepviselni hivatott a
> nevezett tarsulat, - lenyegeben soha semmit.)
Ez engem is nagyon idegesít, de mintha lenne rá lehetőség, hogy vissza
igényeld az összeget, ha tényleg legális tartalom van rajta. Szerintem
simán be kéne őket perelni az alkotmányos jogaim (elhangzott:
ártatlanság vélelme) súlyos megsértése miatt.

Próbaper, valaki? :)

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Services Network (FSN.HU)           phone @work: +361 371 3536