[BSD] load balancing

Marton Fabo morton at eik.bme.hu
2004. Okt. 13., Sze, 22:55:10 CEST

Adam Szilveszter wrote:
> Es akkor nem lehet arra hivatkozni, de ez
> "korlatlan" volt, mert olyan a valosagban nincs, mindennek ara van. A
> "korlatlan" az en ertelmezesemben azt jelenti, hogy "normalis
> felhasznalas melett tovabbi forgalmi dij nelkul".

Bocs, hadd vitatkozzam. A korlatlan, ha ez van a szorolapon, weboldalon,
akarhol, akkor szamomra nem a te definiciodat jelenti, hanem azt, hogy
"az itt foglaltakon tuli korlatozasok nelkul" - es el is varom, hogy igy
ertelmezzek.

Vagyis ha megmondjak, hogy az S savszelessegu elofizetes havonta ennyibe
kerul, az azt jelenti, hogy azert a penzert 1 ho * S adatot
forgalmazhatok. Ez nem korlatlan adatmennyiseg, ez egy nagyon jol
kiszamolhato veges ertek; csak speciel nem korlatozza mas, mint a
savszelesseg es a honap hossza.

Ha ok nem erre gondolnak, amikor alairjuk a szerzodest, akkor legyenek
szivesek nem is evvel a terminologiaval elni, mert felrevezeto, es mint
ilyen inkorrekt, valoszinuleg jogi ertelemben is.

mortee

--
The two basic principles of Windows system administration:
     * For minor problems, reboot