[BSD] load balancing

Marton Fabo morton at eik.bme.hu
2004. Okt. 13., Sze, 22:36:30 CEST

Chal wrote:
> Amikor en beleptem, 100M -es volt a BIX -uk, es mikor "koppant",
> nagyjabol akkor jott a 15G -s korlat. Azota mar bovitettek,
> viszont a korlat maradt.

Csak labujjhegyen jegyzem meg, hogy a forgalom-lekerdezo oldaluk szerint
mar kb. julius ota nem merik a forgalmazott adatmennyiseget, legalabbis
nekem a "grafikonon" juliustol 0-t mutat. Persze nem tudom, hogy ez csak
ezen a feluleten ennyi, vagy valoban nem merik.

> Amugy tovabbra is azt mondom hogy atlag
> usernek eleg, csak a _magyar_ piacba ez nem nagyon illik bele
> perpill (az arakat nezve sem).

Epp ezt mondtam en is. Itt ez nem bevett kultura.

mortee

--
The two basic principles of Windows system administration:
     * For minor problems, reboot