[BSD] arplookup failure

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Okt. 13., Sze, 15:31:37 CEST

giotto wrote:
> hi!
>
> DHCP-n keresztul csatlakozom a halozathoz, es felorankent a kovetkezo uzenetet kapom: kernel: arplookup failure xx.xx.xx.xx: not on localhost stb...
> miert kapom en ezt az uzenetet, es hogyan lehetne eltunteni? :)

Gondolom azert, mert a halodon olyan gepeket keres a geped, amik
nincsenek ott. Hogy miert annak tobb oka lehet, de innen nem tudom
kitalalni. :-)

Ezert en azzal kezdenem a helyedben, hogy

a) beuzemelnek egy tcpdump vagy hasonlo progit es figyelnem a forgalmat
b) megneznem mi fut a gepemen es megneznem, hogy mi lehet a dolog oka.