[BSD] load balancing

Chal csaba.kollar at enternet.hu
2004. Okt. 13., Sze, 11:39:06 CEST

On Wed, 2004.10.13. at 11:13 +0200, Auth Gábor wrote:
>   Nem azzal indokolják... :/

>   15G-s forgalom? Milyen játékkal?

>   Havi 15G-s forgalommal?

Nekem konkretan szuksegem lett volna arra hogy napi 500-600Mb -t
lehuzzak par maszekban karbantartott szerverrol (backup), de
chelloval nem tudtam ezt megtenni. Ami miatt engem idegesitett:
Mikor megkotottem a szerzodest, korlatlan volt. A 15G -s limit
utolag kerult bele az ASZF -be. Ok, valoszinuleg jogilag ki volt
sakkozva a dolog, de ettol anno egy kicsit pipa lettem.
Az igenyeim valoszinuleg elternek az atlag useretol, ennyibol
megertem a dolgot, igy jartam..:) Mindenestre augusztus ota van
mar a XIII. ker. egyes reszein adsl, szoval en valtottam.

--
Chal,
mailto: chal at enternet.hu