[BSD] Sendmail segítség

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2004. Okt. 13., Sze, 08:50:39 CEST

Halihó!

  Kezdem nem érteni a problémámat... :)
  Adott egy gép, amin pár domain van hostolva, a domain-hez tartozó
levelezés viszont nem ezen a gépen van. Minden szépen működik, egészen
addig, amíg egy gépen futó php programból nem akartak magunak levelet
küldeni... :/
  Az alaprendszer beli sendmail van fenn, megadtam DS direktívával egy
smart hostot (ez kezeli a leveleket), amely felé kellene továbbítania a
leveleket, de nem teszi. Már szinte mindent megnéztem, de nem jöttem rá,
miért nem smarthost-on át küldi a leveleket... :/
  Ötlet? Mit idézzek be a fájlokból?
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- +36-70/9400-341 -=- ICQ: 49179141