[BSD] load balancing

Nagy Attila bra at fsn.hu
2004. Okt. 12., K, 21:19:41 CEST

Marton Fabo wrote:
> Kulonben is, a szolgaltato ne csendorkodjon, es ne hivatkozzon arra,
> hogy legalisan ugysincs mit ennel tobbet toltogetni egy honapban. Ha
> egesz veletlenul a mokus illegalis mozikat toltoget folyamatosan, menjen
> a RIAA, vagy az Artisjus, vagy mittumen, es ha van valami alapja ra,
> buntesse meg. De mi koze mindehhez az internetszolgaltatonak?
*Szerintem* csak annyi, hogy az ő hálózatát használod, a csomagjai árát
pedig ahhoz viszonyítva alakítja ki, hogy az infrastruktúra kiépítése
valahol behozza az árát, ne adj isten profitot is hozzon.

A törvénysértés csak egy "szebb", pórnép számára érthetőbb
megfogalmazása ennek, a fentit mondani olyan ciki :)

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Software Network (FSN.HU)           phone @work: +361 371 3536