[BSD] load balancing

Fazekas Mihály michael at goliat.eik.bme.hu
2004. Okt. 12., K, 19:45:10 CEST

Halihó!

>   Nagy a felhajtás a letöltési limit környékén. Most őszintén...
> 15G egy hónapban. Mit lehet ennyit letölteni? Legálisan! :)
>   El nem tudom képzelni... :/
Igaz ugyan, hogy én nem adsl -t használok, de ha csak az elnne, akkor
is töltögetném le az újabbnál újabb linux -okat meg bsd -ket.
Pl.: a /usr/ports -ban kiadott "make fetch" parancs, meg ennek a
leszármazottai azért tudnak alkotni, ha kell.
És ekkor még nem is beszéltünk a minimal telepítő+adsl+"szűz
telepítés" -ről. Azért ameddig leszedi a ports fa megfelelő részeihez
tartozó forrásokat, azért az sem semmi,....

Akkor még nem is ejtettünk szót a nagyméretű .swf (flash) -ekről sem.
Mert ugye azért ezekből is akad bőven (sajnos).

Ezek tudatában nem olyan nehéz elérni a 15G -s limitet. Jogszerűen!

mailto:michael at goliat.eik.bme.hu
Phone: 463-1966