[BSD] load balancing

Administrator/Mentat%MENTAT at mentat.hu Administrator/Mentat%MENTAT at mentat.hu
2004. Okt. 11., H, 18:35:30 CEST

bsd-bounces at hu.freebsd.org wrote on 2004.10.11 13:11:17:

> Utána érdeklődtem, a Matáv még csak
> nem is tervezi a 1,5M feletti
> bevezetését kis hazánkban,
> annak ellenére, hogy írtad is, a franciáknál
> és a németeknél az új bekötések
> 2/3-a ilyen!
> A biznisz a második telefonvonalban van:
> az adsl bevétel semmi ahhoz képest, hogy
> az új második vonalért megfejnek!
> Havi telefondíj díj, semmi szolgáltatás.
> Havi díjat fizetsz csak a drótért!
> udv
> berta

Homályosítson fel valaki, ha rosszul tudnám, de minta régen azt adta volna
a Fatáv, amit odakint a nagytestvér levetett.
Lehet, hogy ez van most is az ADSL-el? Abból építkezik ami kint már nem
kell?

Mellesleg, ha jól rémlik az ADSL downstream 8Mbit/s.
Felette volt vmi VDSL nevű örület ami kb. 50Mbit/s-el muzsikált, de
rövidebb távolságon.

STP
--------- következő rész ---------