ADSL szolgaltatok vagy valami mas volt: Re: [BSD] load balancing

Hajdú Zoltán hajdu.zoltan at mku.hu
2004. Okt. 11., H, 08:42:41 CEST

On 2004. 10. 08., Mohacsi Janos has wisely spoken:

> A kinaiknak eleg lett DVD jogdijakbol es kitalaltak az EVD. Lehet,
> hogy a piaci szelet eleg lesz az attoreshez?
> http://www.theregister.co.uk/2003/11/20/china_unveils_dvd_killer_video/

Ez csak azért érdekes, mert ha jól tudom, a CD jogdíjain okulva a DVD
nem jogdíjköteles formátum. Szerintem Kína simán csak különbözni akar
(anno volt egyedi VCD-jük is), hogy a párt fenntarthassa uralmát.

Üdv:

Hajdú Zoltán

*** This message has been scanned by MCAFEE eAppliance.