[BSD] load balancing

Attila Nagy bra at fsn.hu
2004. Okt. 8., P, 13:30:02 CEST

Mohacsi Janos wrote:
> Bocs, hogy kozbeszolok. Szerintem ez egy BSD lista :)
János, megszokhattad volna, hogy pont ez különbözteti meg a BSD listát a
Linux listáktól (konkrétan az mlf-esre gondolok):
itt lehet beszélgetni olyanról is, ami nem feltétlenül BSD, addig a
pontig, amíg az több embert is érdekelhet.

Engem érdekel, a kérdezőt valószínűleg érdekli és Szilveszter (mint
parciálisan érintett személy :) is érdekeseket ír a témában.

Én pont azért olvasom ezt a listát, mert itt nem csak Linux (BSD) kockák
írnak és néha más szemszögből is megvilágítják a témát. :)

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Software Network (FSN.HU)           phone @work: +361 371 3536