[BSD] Abit bx6 és kikapcs

Fazekas Mihály michael at goliat.eik.bme.hu
2004. Okt. 7., Cs, 11:25:08 CEST

> Illetve, ha a gep ujabb, erdemes megnezni, hogy milyen a viszonya
> az acpi-val. Ha azzal mukodik, akkor az apm nem kell (es nem is fog
> egyuttmukodni) ha az acpi nem megy, akkor elobb azt le kell tiltani
> a bootkor (unset acpi_load a promptnal) es akkor mehet az apm
> kiproba.

> Ha peched van akkor egyik se mukodik, ekkor szukseges lehet egy
> bios upgrade utan korulnezes.
bios upgrade mar volt (réges-régen ez az én gépem volt), meg acpi is
bent figyel, csak az a baj, hogy ez egy adsl végén lévő gép (az egyik
unokatestvéremnél).
A probléma az, hogy elmenni sajnos nem tudok hozzájuk (messze laknak),
ill. nem értenek a szg -hez, így nekik valami "vagy működik, vagy
nem", ill. "pedig win98 alatt működöt....",.....
Illetve a távolság miatt boot prompt és egyéb inyencségek nem
játszanak.

Más:
Tucsek János listatárs által ír válasz (az eredeti kérdésre) valamiért
nem érkezett el hozzám (de ezek szerint a listára elment).
Kit lehet abajgatni ezügyben?  (érdekel a "miért")

mailto:michael at goliat.eik.bme.hu
Phone: 463-1966