[BSD] Mentés

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2004. Okt. 7., Cs, 09:19:01 CEST

Halihó!

2004. október 7. 09.09 dátummal Zoltán Becker (AM-IT) ezt írta:
> Én a helyedben csinálnék havonta egy rendszer
> mentést (értsd: home nélkül), és a home-ra
> pedig hétvégén teljes mentés, hétközben inkrementális, esetleg
> tömörítve. Így talán kiférsz naponta egy-két DVD-re,
> ami talán még nem oly sok munka kiírni.
  Hetente vagy egy mentés egy másik ekkora lemezre. Hétvégén, amikor nem
okoz gondot ennyi adat átmásolása.
  Ehhez szeretnék kiegészítő mentést. Lehet inkrementális is, de valami
olyan programot szeretnék, amellyel ez egyszerűen megoldható lehet (értsd:
közvetlen tud DVD-RW-t kezelni).
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- +36-70/9400-341 -=- ICQ: 49179141