[BSD] Mentés

Fazekas Mihály michael at goliat.eik.bme.hu
2004. Okt. 7., Cs, 08:53:01 CEST

>   Eddig a dump-ot használtam mentésre egy másik gép másik
> vinyójára, mint cél. Most viszont olyanal kellene ezt
> kiegészítenem, hogy DVD-RW lemezekre is készítsek mentéseket.
> Milyen programot és milyen módszert javasoltok egy 2000 useres
> (iskolai) gép 140G-s teljes tárterületének rendszeres mentésére?
igaz ugyan, hogy dvd -t írtál, de én helyileg egy nagyobb kapacitású
szalagos mentést használnék. Régebben máshol én is probálkoztam
cd -s mentéssel, de nagyon nem jött be, sokszor lett a végeredmény
rontott cd. Ami persze cdrw esetén közvetlenül nem jelent
katasztrófát, "csak" a mentés hiányát.
Tudom, hogy nem a lehető legmodernebb megoldás, de attól még
használható.
CD -vel vagy DVD -vel szerintem akkor érdemes foglalkozni, ha az adott
rendszer összes változó adata (pl.: /etc & /usr/local/etc & /home
& /var/log &...) ráfér egy lemezre.

mailto:michael at goliat.eik.bme.hu
Phone: 463-1966