[BSD] ipfilter+=?ISO-8859-2?Q?_nat_vmit_nem_=E9rte?=k

Farkas Tamás fti at icare.szote.u-szeged.hu
2004. Okt. 4., H, 11:01:59 CEST

On Mon, 04 Oct 2004 09:40:29 +0200, Potoczky Andras wrote

> Probald igy:
> map kulsokartya belsohalo -> 0/32
> vagy igy:
> map kulsokartya belsohalo -> kulsoIP/32
>
> Andras

Hát ez az, hogy pont ezekkel nem működik, csak a 0/0-val
egy hétig szivatott, mire kipróbáltam 0/0-val. Egyébként 4.10-es FBSD.
Azért is lényeges lenne a külső megadhatósága, mert van olyan belső cim
amit másik külső cimre kellene NAT-olni, nem az alapértelmezettre.

Tamás