[BSD] Undelete, SOS

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2004. Okt. 1., P, 12:18:02 CEST

Halihó!

2004. október 1. 11.10 dátummal Gabriel Androczky ezt írta:
> Hát hely hiányában legfeljebb azt tudom, hogy read-only-ban mountolom
  Elég nagy baj ez. Ha rossz eszközzel esel neki, akkor fújhatod az
adataidat. Ha nem ér meg neked 12-15eFt-ot egy ~100G-s merevlemez (amelyet
később el is tudsz adni 8-10eFt-ért, tehát csak 4-5eFt lenne a költséged),
akkor felesleges tovább folytatni. Nem is fontosak azok az adatok.

> Az a baj, hogy nem vagyok programozó így max. segítséggel tudnék
> valamilyen C alapú megoldást hasznosítani..

> Honnan tudom meg az inode számát?
  A neve mellett van, amit egyszer már megnéztél... hogy pontosan hol, azt
már leírták.

> Tud valaki segíteni a fejlemények tükrében?
  3 éve nem írtam C programot, csak rémlik, hogy alacsonyszintű programot
lehet írni rá...
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- +36-70/9400-341 -=- ICQ: 49179141