[BSD] FreeBSD 5.3 kernel fordítás

Mohacsi Janos mohacsi at niif.hu
2004. Nov. 26., P, 15:10:32 CET

On Fri, 26 Nov 2004, sleepy wrote:

> Hi!
>
> Freebsd 5.3-on szeretnék saját kernelt fordítani. A Handbook alapján
> megy is a dolog szépen, de látszólag ugyanúgy minden eszköz
> modulját lefordítja, és bemásolja a /boot/kernel-be.
>
> Kérdésem: van arra lehetőség/módszer, hogy csak a konfigban
> beállított eszközök moduljai legyenek lefordítva, bemásolva, vagy
> mindenféleképp nekem kell kimazsoláznom kézzel.

Nem sok ertelme van kimazsolazni kezzel. A modulok azert fordulnak le,
hogy teljesen komaptibilisek legyenek a kerneleddel es keznel legyenek, ha
kellenek. Extrem esetben letorolheted az osszeset, de akkor nem lesznek
keznel. Ha megis megakarod tenni erre valo a MODULES_OVERRRIDE.
 	Udv:
 	Mohacsi Janos