[BSD] openbsd 3.6 install gond

vas.peter at axelero.hu vas.peter at axelero.hu
2004. Nov. 25., Cs, 09:15:53 CET

Sziasztok!

Éppen nekem is az OpenBSD 3.6 install CD-vel vannak
gondjaim. Csináltam magamnak egyet (3.4 install CD HOWTO
leírás alapján, de szinte minden lépés ugyanaz:
www.safehack.com/products/ unix/OpenBSD-3.4-ISO-Creation.pdf).
WinISO-val voltam kénytelen megcsinálni az image-et, mert
mkisofs XP alatt nem volt hajlandó elindulni, hiába
próbáltam meg mindent.  :-( Azonban hiába csináltam mindent
a leírás alapján, az i386 könyvtárba nem tett semmit, pedig
bemásoltam oda minden szükséges file-t az image készítés
során. Ugyan bebootolt a CD-ről, de amikor installni kellett
volna a szükséges csomagokat, nem voltak a helyükön. Netről
nem tudom telepíteni, mert otthon ADSL van és nem tudom
telepítés során behangolni a netet, mivel OpenBSD-ről van
megosztva mindenhova. 22-es csapdája. Nem tudná valaki az
általa csinált CD-image-t feldobni valahova, hogy le tudjam
szedni?
Annak is örülnék, ha valaki leírná lépésről-lépésre, ő
hogyan csinálta meg a CD-t, akkor talán nekem is sikerülne. :-)
Előre is köszönet!

Vas Péter