[BSD] multimedia

Bakos Gergely bakosgergo at vipmail.hu
2004. Nov. 25., Cs, 09:40:47 CET

> Milyen mozilla, honnan? Nekem van ilyen fájlom, pkg_info -W szerint a
> glib-2.4.7 -es tette fel (de nyilván bármilyen(?) glib2 jó lenne hozzá).

Újra kezdtem a telepítést, eléggé kaotikus volt már a rendszerem. A Gnome-ot csomagból teszem fel, a hozzávalókal együtt, a többit pedig forrásból, próbálom meg, vagy legyen minden forrásból? Hogyan érdemes grafikus felületet telepíteni, hogy jól működjön? A csomag alatt azt értem, hogy a sysintall telepíti és ez elég gyors, gondolom, hogy ekkor csomagokat telepít...
Üdv:
Bakos Gergő