[BSD] openbsd 3.6 install gond

Bakos Gergely bakosgergo at vipmail.hu
2004. Nov. 25., Cs, 09:37:53 CET

> Annak is örülnék, ha valaki leírná lépésről-lépésre, ő
> hogyan csinálta meg a CD-t, akkor talán nekem is sikerülne. :-)
> Előre is köszönet!

Nem vagyok egy szakértő, de azért leírom a kis kútfejemből:
Nálunk is adsl van!
Szóval én floppyval dolgoztam:
floppy36.fs fel egy kislemezre, majd
ftp://ftp.fsn.hu/pub/OpenBSD/3.6/i386/ - helyről a biztonság kedvéért mindent egy cd-re másoltam.
Floppy boot, majd telepítés helye cdrom, persze, nem találja a fájlokat, ekkor manuálisan kell megadni az elérhetőség útját, ami a cd gyökere, tehát /
Ennyi, és már kész is, lehet beállítani.
Üdv: Bakos Gergő