[BSD] 5.3 gond

Nenad Mihajlovic nenad at rexfilm.hu
2004. Nov. 24., Sze, 11:32:01 CET

Sziastok,

Valami nagyon rossz van az 5.3-asban, legalabb a az ATA környeken, pontosabban
a SATA tamogatasaval.
Néztem körbe a levelezölistakon és nagyon nem tiszta a a dolog - sok embernek
kijött ez a problema és a fejlestök nem nagyon tudjak hol kezdeni - már ez a
figyelmeztetés is a HEAD-ból maradék de ez egyetlen hely ahol problema kijön
a logokba - egyik jó ember már megkinálta hogy eltavolitja ezt az üzenetet a
source-bol.
Nálam ez gyakran kijött a rendszer forditasakor, de nem volt nagyobb probléma.
a kisebb fajlokra (kb 50M alatt) magától elrendezik, de nagyobb fajloknal
(>1G) már abbahagya a masolást a rendszer.
Nálam van Gigabyte alaplap Sil 3112 kontrollerel és a Maxtor 120G
winchesterrel.
Ma este kitesztelem a NetBSD....

Üdv,
Nenad