[BSD] 5.3-STABLE-hoz csomagok

Csaba Molnár molnarcs at gmail.com
2004. Nov. 20., Szo, 18:48:18 CET

Hello. Nálam is van pár csomag ha valakit érdekel. Ezek mind athlon-xp
optimalizált csomagok, és nem lettek tesztelve (egyszerűen csak
hozzácsaptam a portupgrade/portinstall-hoz egy -p kapcsolót).

Letöltés:
ftp://hatvani.unideb.hu/pub/FreeBSD/packages/

Nézzetek bele a README.txt-be (make opciók bizonyos csomagoknál).