[BSD] gettext install error

vas.peter at axelero.hu vas.peter at axelero.hu
2004. Nov. 17., Sze, 09:21:12 CET

Sziasztok!

Samba master site probléma megoldva, köszönet érte Ádám
Szilveszternek! :-)
Viszont az install során fellépett egy hiba, amivel nem
tudok mit kezdeni. Valszeg én vagyok a hülye, vagy valamit
rosszul konfigoltam, de hátha valaki szintén találkozott már
vele.
Szóval FreeBSD 5.3-ason ports fa frissítés után szerettem
volna telepíteni a samba-3.0.8-at. Megtalálta a site-ot, el
is indult a telepítés, de függőségek miatt nekiállt
telepíteni a gettext-et is, és itt szállt el a következő
hibaüzenettel:

/usr/ports/devel/p5-Locale-gettext
===>  Patching for p5-gettext-1.03
===>   p5-gettext-1.03 depends on file:
/usr/local/bin/perl5.8.5 - found
===>  Applying FreeBSD patches for p5-gettext-1.03
Ignoring previously applied (or reversed) patch.
1 out of 1 hunks ignored--saving rejects to Makefile.PL.rej
*** Error code 1

Stop in /usr/ports/devel/p5-Locale-gettext.
*** Error code 1

Megpróbáltam csak ezt a csomagok telepíteni, ugyanezzel a
hibaüzenettel elszállt.  portupgrade -rf gettext után is
ugyanez volt a helyzet. Végignéztem az errata listát, nem
láttam ezt a csomagot a hibák között.
A neki szükséges csomagok
gettext-0.13.1_1, libiconv-1.9.2_1, perl-5.8.5 mind fel
vannak telepítve.
Csináltam egy make install-t debuggal is a gettext-re, de
mivel szinte teljesen kezdő vagyok FreeBSD-ben, ez nekem
szinte semmit nem mond. :-(
Ha valaki úgy gondolja, tudna segíteni, mailben szívesen
elküldöm neki, a listát nem terhelném a teljes debuggal.
Találkozott esetleg más is 5.3-ason ezzel a hibával?
Segítséget előre is köszönöm!

Vas Péter