[BSD] apache13-ssl vs. apache13-modssl

Nagy László Zsolt nagylzs at freemail.hu
2004. Nov. 10., Sze, 19:17:28 CET

>  Nemá! Több, mint két éve használunk 2.0.x Apache-httpd szervert és
>PHP4.x-et, és soha nem volt ezzel gond. Majd 100 domain fut vhost-ban...

Az is lehet, hogy pont a bug-os részt nem használják. Az biztos, hogy a
file upload nem működött rendesen,
véletlenszerűen hol ment, hol nem ment. (Egyszeruen nem jelent meg a
file a /tmp-ben.) Amikor áttértem
apache13-ra, akkor minden kijavult.

>  Ebben néhány dolog tényszerűen említve van, de semmi alászámasztás.

OK, mindenesetre le van írva, és tapasztaltam is. Lehet hogy működne, de
egy élő site-nál
(e-commerce) nem jó stratégia, hogy "próbáljuk ki, hátha nem lesz hibás".

>  Pedig stabil. Az iskolában 20-100 szimultán kérést szolgál ki, és a
>diákok eléggé intenzíven használják a SquirrelMail-t, sőt a fájlok
>csatolását is... még nem panaszkodtak, hogy rosszul működne...

Lehet hogy az oprendszerrel van a baj?  A PHP port fordításakor ki is
írja (a végén), hogy
"build complete, you can ignore the warnings about tmpfile()" vagy ilyesmi.
Pedig pont úgy tűnik, hogy itt van a kutya elásva.
--------- következő rész ---------