[BSD] apache13-ssl vs. apache13-modssl

Nagy László Zsolt nagylzs at freemail.hu
2004. Nov. 10., Sze, 16:41:51 CET

> Szerintem a modssl az elterjedtebb, a 2.x-es apache-ban is az van
> benne. (Amire amugy is celszeru atterni mostmar plane ha uj a
> rendszer, 1.x-es ag lassan elhal majd.)
>
> Sz.

Na igen, ehhez kepest a PHP4 nem igazan akar mukodni apache2-vel.
Tapasztalat: a file feltoltes application-form-data veletlenszeruen
mukodik apache2-on. apache13-mon ugyan az a PHP verzio ugyan azzal a PHP
koddal jol megy.

Mielott valaki beallitas problemakra gyanakodva valaszra szanna magat,
nezze meg ezt:

http://simon.incutio.com/archive/2004/03/31/phpAndApache2
http://www.php.net/manual/hu/install.apache.php

Es tenyleg nem stabil!
Ez azert eleg furcsa, mert az emberek tobbsege PHP-t akar hasznalni....
Udv,

   Laci