[BSD] apache13-ssl vs. apache13-modssl

Nagy László Zsolt nagylzs at freemail.hu
2004. Nov. 10., Sze, 16:36:37 CET

Sandor Berta wrote:

> Hello,
>
> Ha választanod kellen melyikkel indulnál?
> Eddig ugyan modssl-t használtam, örülnék mások tapasztalatának!
>
> udv
> berta

Hasznaltam mind a kettot. Kb. 1 hete akartam apache-ssl -re valtani
(Ben/SSL).
Ezzel az a problema, hogy hogy apache-ssl csak 1.3 verziora van. A mod_ssl
viszont mukodik apache2-vel is. Emiatt visszaterek apache2 + mod_ssl
kombinaciora.

A .htaccess kezeleseben tapasztaltam kulonbseget, de lehet hogy ez csak
beallitasi problema volt.
Ja, meg valami: apache2-vel a PHP nem nagyon mukodik jol, de a
mod_python viszont csak
apache2-vel mukodik jol, ez is lehet szempont (attol fuggoen, hogy mit
akarsz hasznalni).

Udv,

   Laci