[BSD] Dragonfly

Barankay Dezső bdee at vnet.hu
2004. Nov. 8., H, 19:10:38 CET

Üdv Mindenkinek!

A múltkori probléma végülis megoldódott. Valószínű az első frissítéskor, olyan forrás sikerült lehúzni ami igaz bebootolt, de nem akart szinte semmi se lefordulni rajta. Egy újra telepítés és stable supfile használata meghozta az eredményt. Még az Xorg is felment portsból. Azért van egy pár apró szépség hiba.
 1.installkor beállítottam a időt, de 2órával többet ír mint a valós.Hogy lehet órát állítani úgy, hogy ne a bios órát állítsa hanem az időzónát módosítsa ( van a gépen más op rendszeris ami ráadásul jól jár)?
2. Bootkor 10-15 secet vár mire kiírja az Acpi-tz0 érték hibáját. Hogy lehet ezt a funkciót /termalzóna ellenőrzés/ letiltani.
3.Szintén bootkor 554 5.3. 0 host  "localhost" unknown conn. refused illetve sm-mta: NOQUEUE: SYSERR (root) host "localhost" unknown ....stb.
Amiből azt vettem ki, hogy a sendmail sikítozik a rossz beállításra. A bökkenő, hogy az rc.conf ban a sendmail_enable="NO" beállítás van.
Eleve használ valaki DragonFly-t?
Köszönettel:
BarankayDezső