[BSD] bind 9.3.0 zone transfer

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Nov. 8., H, 16:38:02 CET

Szia!

Oxygen wrote:
> van 1 kis gondom, mióta frissítettem 5.3-ra (ebben van 8.x helyett 9.3.0
> bind).
> Azóta a zónafájlokat nemtudom transferelni, pedig minden jólvan elvileg,
> úgy,
> ahogy az elozo rls-el volt és muködött.

Hat igen. El kellene olvasni, amit az /usr/src/UPDATING fajl meg a
levlistakon kuldott bejelentesek susogtak errol a major verzio ugrasrol:
nem fog csak ugy menni, hogy reboot es kesz...

> a hiba: zone gtwebit.hu/IN: refused notify from non-master:
> 217.20.130.27#50207

Ki kellene javitani a zona fajlokat... a bind doksik segitenek. Az, hogy
az elozo rel-el mukodott, nem jelenti, hogy jo is volt...

> nemtudom mit kéne még állítani named-ben, esetleg van-e vmi változás az
> elozo verzió óta,

Neeeem, dehogy is, mindossze ujrairtak az egeszet from scratch. De mas
tenyleg nincs.

> handbookban nincs erre semmi utalás :(

Mivel az nem a bind handbookja. Hanem a FreeBSD-e, amihez ennek semmi
koze. Olvasgatni kellene. Sokkal tobbet. Doksi(TM) ronda es finom.