[BSD] eclipse nem indul el

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2004. Május. 23., V, 10:52:32 CEST

Szia!

On Sat, May 22, 2004 at 10:50:32PM +0200, garuda wrote:
> FreeBSD 5.2.1-RELEASE -t hasznalok. Portsbol probaltam
> java/eclipse progit installalni. Lefordult, minden jol ment,
> de az install utan nem sikerult elinditani. Terminalbol
> inditva ezt kapom:
>
> bash-2.05b$ eclipse
> Java HotSpot(TM) Client VM warning: Can't detect initial
> thread stack location
> java.lang.UnsatisfiedLinkError:
> /usr/local/eclipse/plugins/org.eclipse.swt.gtk_2
> .1.3/os/freebsd/x86/libswt-pi-gtk-2136.so:

Noha az eclipse-hez nem ertek, de a hiba szerintem ott lesz, hogy a
szalkezelo konyvtarak kulonbozoek az eclipse es a fuggosegei kozott.

Ezert a kovetkezoket nezd meg:

- Van-e olyan allomanyod, hogy /etc/libmap.conf es ha igen akkor mi van
  benne?
- Nezd meg egy ldd -a segitsegevel, hogy milyen konyvtarakat hasznal az
  eclipse meg a fuggosegei. Kulonosen erdekes a gtk konyvtar amihez
  linkelve van.

Hatha igy elore jutsz. Ha tenyleg kulonbozik a ketto, akkor ugy tudsz
segiteni magadon, hogy vagy ujraforditod az osszes fuggoseget is vagy az
/etc/libmap.conf allomanyt kell szerkeszteni de arra majd visszaterunk
ha tenyleg ez a baj. Eloszor nezd meg.

Remelem segit.

La vida es una flor