[BSD] Ethernet kartya

Zsolt Sztankay stan at mail.datanet.hu
2004. Május. 18., K, 17:08:11 CEST

Szia!

> Szerintem siman lehet a szuk keresztmetszet a vinyo valamelyik oldalon.
> (Mondjuk a te UDMA33-as quantumod). Ha vinyon belul masolsz, mekkora
> sebesseget tudsz elerni?
Eljutottam a meresig. Tehat a vinyo 15,2 MB/s-sel tud olvasni es 9,2
MB/s-sel tud irni. Ugyhogy itt mar lesz irasnal egy visszafogo ero.
Egyebkent a cp gyorsabb volt mint a dd, bar ez lehet, hogy normalis is,
mivel kisebb blokkokat hasznalt.

Egyelore ugy tunik, hogy a gepet bovitjuk. A polling kernel belove, de
fizikailag is ott kell lennem, hogy at tudjam az rl-be dugni a kabelt.
Ez kesobbre marad.

Minden trukkot es tippet koszonok, vegig fogom zongorazni.

Udv,
Zsolt