[BSD] Administrativia (volt: openbsd transparent pf)

Gabor Nyeki bigmac at vim.hu
2004. Május. 8., Szo, 16:01:13 CEST

On Sat, 8 May 2004, Robert Nagy wrote:

robert> Még csak az kéne, hogy a ti elvárásaitoknak kene megfelelni. ehhe
robert> Nem erre vartatok? Hatpf a lehetosegek nyiltak, senki nincs korlatozva.
robert> Attól még hogy valaki egy nagyon nagy fa*zfej (mint pl en) es en
robert> ezt be is vallom. Ilyen vagyok, nincs mit tenni. Attol meg ugyanugy
robert> nyujhat ertekes munkat akarmilyen open source projectnek. Milliónyi
robert> peldat lehetne erre felhozni. Es ez mindehol igy megy nem csak az
robert> open source vilagaban.

Azert, mert de Raadt ilyen, nem kell neked is dacosan fasznak lenned. Nem
leszel tole tobb, csak a sajat helyzeted nehezited.
  Persze ez csak egy jotanacs, de szerintem jol jarsz, ha megfogadod.

---
NetBSD: ``divide et impera''