[BSD] openbsd transparent pf

Attila Nagy bra at fsn.hu
2004. Május. 7., P, 13:50:32 CEST

Robert Nagy wrote:
> 18 évesen nem is lehet valaki bölcs. IMHO
Nincs direkt összefüggésben a kettő szerintem. Én ismerek olyan embert,
aki idősebb nálam, mégsem bölcsebb és olyat is, aki fiatalabb, és mégis.

> Kizarva ;)
Tényleg? Mondok egy egyszerűt, teljesen hétköznapi ott, ahol a
számítógépeket komolyan használják, nem csak játszanak velük.
Van egy 20 TB-os Fibre Channeles diszk alrendszerem, oldd meg kérlek,
hogy erről több számítógép single point of failure nélkül tudja
szolgáltatni ugyanazokat az adatokat.

> Igen ez a Shut up and hack ;)
Nagy bölcsesség ám ez, neked is ezt ajánlom :)

> PS: szerintem legalabb itt ne flameljunk :)
Azt nem én csinálom. A téma amúgy is on-topic, fent van a kérdésem.
Megoldható-e OpenBSD-vel?

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Software Network (FSN.HU)           phone @work: +361 210 1415/127